torsdag 24. mai 2012

(baby)

Veskekort laget etter skissen hos Panduro Hobby!




Dette er mitt første veskekort; og definitivt ikke det siste!
Artig å lage og dekorere!

Jeg har også dekorert innsiden, men det var så vrient å få tatt bilde av dette, så nøyer meg med forsiden denne gangen!

Leverer også dette kortet til

Scrappekammeret #54 - bretteteknikk
Papirdokkene #27 - andre former
Vintage Udfordring #41 - til et barn

I Skien er det et fantastisk herlig vær om dagen!
Overgangen er stor og jeg må gå inn innimellom for å kjøle meg ned...Men jeg klager ikke altså!
Jeg nyter hver eneste dag så lenge det varer...

Er været fint hos deg også?

Nå skal jeg straks til Hedda min og drikke te - UTE!

Klem Kine


6 kommentarer:

  1. å, det var berre heilt nydelig! elskar både stilen og fargane!! deilig, men uvant med varmen ja! var på herkules idag, tenkte ikkje heilt på konsekvensane av å parkere oppå taket der idag, så det var ei deilig badstu å sette seg inn i etter endt shopping... :)

    SvarSlett
  2. Nydelig utforming og et kjempesøtt motiv! Flott pyntet :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  3. For et nydelig veskekort! Veldig vakre farger, og nydelig pyntet!
    Takk for at du deltar i Vintage Udfordring!

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert veskekort :-)) Tusen takk for at du deltar i Vintage utfordringen, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  5. Dette er et delikat veskekort Kine... lekkert!

    Lykke til!
    klem Angella, Papirdokkene.

    SvarSlett
  6. Oj, för ett så läckert kort!! Perfekt till vårt tema "bretteteknik" - tusen tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till! Och missa inte att vi har lagt ut Scrappekammeret sin sista utfodring - hoppas att se dig bli med!

    Kram
    Linda

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar!